سفارش تبلیغ
صبا ویژن






  • ستا یش
    (سه شنبه 84/12/16:: 12:55 عصر)
  • arsalan adz
     چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی تو هوای دلم را با طراوت کردی زمانی که با تو هستم به آسمان به بیکران برواز میکنم پس بدان دوستت دارم گرچه پایان راه را نمیدانم
    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
  •  RSS 
  • خانه
  • شناسنامه
  • پست الکترونیک
  • ورود به مدیریت وبلاگ
    کل بازدید : 5270
    بازدید امروز : 30
    بازدید دیروز : 0

    ........... درباره خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم
    arsalan adz
    ........... لوگوی خودم ...........
    یا رب چه چشمه ای است محبت که من از آن 1قطره آب خوردم ودریاگریستم

    ..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
    دین[3] .
    ............. بایگانی.............
    زمستان 1384

    ..........حضور و غیاب ..........
    یــــاهـو
    ............. اشتراک.............
      ........... طراح قالب...........